Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

18 Eylül 2010 Cumartesi

Mavi ne demekmiş

Ağustos ayının son salı gününde sevimsiz işyerimde sevimsiz insanlarla departman toplantısı vardı. 3 saatlik toplantıda bir değişiklik yapmışlar ve öncesinde kısa bir kişilik testi yapmamızı istemişlerdi.
Tabi ki son güne bıraktığım testi alelacele yaptım, sözde rengimi öğrendim ve toplantıya koştum. Pek sevgili arkadaşlarım renklerin yüzdesel dağılımlarını gösteren sayfanın çıktılarını almışlar. Çıktı almayan defterine not almış. Efenim şu kadar şu renk bu kadar bu renk. Efenim renkler birbirine geçişmiş vesaire.
Ben kategorize edilmekten hiç hoşlanmam. İnsanlar 4 renge de ayrılıyor olamaz. Ama o da nesi? Ellerimize  birer kitapçık dağıttılar. Baskın rengin özellikleri. Aynı ben. Bu kadar olur. Sonra Hadi bakalım grubumuz 4 e bölünsün.
Sarılar
Turuncular
Yeşiller
Ve Mavi



Evet Mavi benim. Tek başıma. Duygusal mavi. Empatik mavi. Kırılgan mavi.

İş hayatına ne kadar da uygun olmadığımı gösteren bu toplantı beni biraz dağıttı. Yine koptum gittim ortamdan. Oturup izlemeye başladım. Ben kimim, bunlar kim? Neden buradayım? Buraya ait değilim.

31 yaşımda hala ergenlik bunalımları yaşıyorum.
Kızım artık büyük, hayata bak diyor kimisi.
Kimisi ise yaşamın sırrını bul.

Kendi fikrime sahip olmaktan acizim...

test şurda: http://www.truecolorstest.com/True-Colors-Personality-Test.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...