Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Vuvuuu

Meğer çok şenlikli bir sitemiz varmış. Cumartesi sabahı mutfakta kahvaltı hazırlıklarındayken aşağıdan gelen gürültültülerle kendimizi balkona attık. Bir tek biz değil, bizim tüm alt katlar ve karşı apartmanlar herkes bizim evin önüne bakıyor.
Bir de ne göreyim. Gelin arabası. Pek şenlikliler. Korna seslerine bir acaip ses daha eşlik ediyor. İlk başta anlayamadım. Ya olabilir mi dedim ama yok artık dedim. Ama öyleymiş. Adamlar gelin almaya davul zurna ile değil Vuvuzela ile gelmişler.
Türklerin en çok bu günü yakalama huyunu seviyorum. Vuvuzela öttürerek hakara kukara yapan Türkler. Ben de günü yakalayabilirim. Üzerinize sözde barınaklarda beslenmek için toplanan pitbulları salacağım. Salmadan önce de daha da sinirlensinler diye zavallılara haklarındaki asıl planları anlatacağım.

Yarım saat tek yönlü yolu tıkadılar. Gelin kızımız aheste aheste mercedes gelin arabasına bindi. Kokoş bir arkadaşı her anı kameraya çekti. Sonra da arkadan gelen sinirli arabalara sol yap geç hareketleri yapmaya başladı. 4 parmağı birbirine yapışık şekilde salladığı elleri çok komik görünüyordu. En az 10 tane araba düğün konvoyu yapmışlar, bir de kelebek aynalarına havlu takmışlardı. Bu adeti de hiç anlamam. Nedir acaba dayanağı?

Böyle olaylı bir şekilde geldiler gittiler. Vuvuzelayı yakın bir mesafeden duymuş oldum. Başım göğe erdi. Kocama biraz naz yapayım dedim. "Sen hiç bana böyle şeyler yapmadın. Bak gördün mü elalelimi" dedim. O da bana baktı ve "Senin hakkında kötü konuşsunlar istemedim sevgilim" dedi. Çok da haklıydı. Çünkü sabahın körü çalan bet sesli vuvuzelaların gelin dahil herkese girmesini temenni ettik çok içten.


2 yorum:

  1. gerçekten bir "vuhuuu" olayıymış bu...son cümleni okuyunca içimde bi vuhhu nidası yükseldi, sonra farkettim ki, yazının başlığı da bu :)

    neyse geçmiş olsun...yani her anlamda, geçmiştir belki de belli mi olur ;))

    YanıtlaSil
  2. ben vuhuu demedim ki. vuvuuu dedim. yok biz bugün seninle anlaşamıyoruz :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...