Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Noktaları doldurun - Psikoloji testlerine yeni bir bakış



Lütfen  ekli cümledeki noktalı yerleri kendinize en uygun gelecek şekilde doldurun.

Kendime bu kadın kadar güvenseydim ...... 

a.Uğruma Romayı yakarlardı. Ben de 'aman yapmayın, ben hepinize  yeterim' derdim.
b.Şimdiye 5 tane koca eskitmiştim. Aylık 500bin TL tazminat ile günümü gün ediyor olurdum.
c.Atom mühendisi olmuştum. Hem güzel hem zeki olduğum için de Fizik alanında Nobel kazanmıştım.
                    

2 yorum:

  1. ilk olarak yeni şablonun hayırlı uğurlu olsun. muhteşem olmuş! inanamadım nedense blogunu açınca...aa dedim yanlış blogdayım galiba :)))

    ayrıca cevabım A şekerim... ;)

    YanıtlaSil
  2. sahiden beğendin mi şablonu, ay çok sevindim. ben de pek begendim. ama çözemedigim birkaç şey var. sayfa eklemek gibi. aslında yukarıda ana sayfa profil falan olması lazım. ama şimdilik ana sayfa ile idare edyioruz.

    ayrıca senin gibi bir akrepten de A şıkkı beklenirdi zaten

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...