Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

19 Temmuz 2010 Pazartesi

Kapitülasyonlar tam gaz devam ediyor

İşyerimizde çalışan teksaslı bildiğin 'goofy american' var bir tane. Facebook hesabında din ibaresinde kendini 'vert very conservative' olarak betimlemiş. Yaptığı esprilerin %70 inin bel atı olması tutuculuğu ile pek uyuşmuyor ama neyse.

Bu redneck amcam aylardır bir otelde kalıyor. İşyerine yakın. Zaten ayda minimum 1 hafta da italyada kaldığı için sürekli gezer halde, kağlumbağa gibi yaşıyor. Ama bir süredir yerleşik hayata geçmek istediği için, ekim kasım aylarına kadar kalmak üzere bizim İK dan düzgün bir daire istemiş.

Gün içinde hemen arkasında oturan zombi kılıklı güney afrikalı ile çene çalmaktan başka birşey yapmayan, 2 haftada bir düzenlediği toplantılarda ukalalık yaparak ayda benim 4 katım maaş alan bu adam bana utanmadan bugün ev ile ilgili başından geçenleri anlattı. Adama bir plazada daire bulmuşlar. Kira kontratı yapılmış. Ama talihsizlikler peşini bırakmamış

''İnanabiliyor musun Stardust, bugün evimde olabilirdim. Zaten aylardır sıkıldım orel odalarında kalmaktan, ama istediğim hiçbirşeyi yerine getirmemişler. İstediğim 5 şey vardı. Ve hiçbiri hazır değildi.

1- İnternet yoktu
2- Dijiturk yoktu
3- Yatak odamda TV yoktu
4- Spor salonu üyeliğim yoktu''

5. galiba mantikli birşeydi çünkü ben unutmuşum. Ama yarın kesinlikle öğrenip buraya yazağım.

İçimdeki gazmanı ortaya çıkaran Amerikalı. Sen ve senin gibiler en çok da size böyle yüz verenler beni delirtiyor. Senin ve senin gibilerin kaldığı yeri de biliyorum. Her an roket atarla kapınızda bitebilirim. O dijitürk hattını internete bağlar senin totona sokarım. Sonra sana yatak odandaki televizyondan görüntülerini izletirim. Spor salonu kartını da ağzına tıkarım kimse sesini duyamaz.

Bu planlarımı yerine getirene kadar size kibarca diyorum ki 'FUCK OFF'


6 yorum:

  1. annnemmmm delirtmiş bu adam seniiii:D kolay gele şekerim

    YanıtlaSil
  2. hem de ne delirtmek. ama haksiz miyim yaa?

    YanıtlaSil
  3. ay haklısın canım.. seni Amerika'ya göndersek böyle iyi bakarlar mı ki:))

    YanıtlaSil
  4. aynen ben de onu diyorum işte. onlar bize bu kadar iltimas gösterecek olsalar başımla beraber

    YanıtlaSil
  5. adam hakkındaki yaratıcı fentezilerin çok ilgimi çekti, kesinlikle bu işlemler sırasında orada olmak ve izlemek isterim :))))
    lakin başka enteresan fikirler de bulabiliriz kafa kafaya verirsek ;)

    YanıtlaSil
  6. ona hic suphem yok. tanisan sen de cok seversin zaten :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...