Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Eşek Şakası cinsinden Eşekli Reklam


Eşek ile reklam yapma zihniyetini
Eşeğe paragliding yaptırma fikrini aklına getireni
Eşeği paraşüte bağlayanları
Paraşütün bağlı olduğu tekneyi süreni
Bu durumu gülerek izleyenleri
Televizyonda çevire çevire görüntüleri yayınlayanları
Ana haberlere taşıyanları
"Bu durumdan rahatsız olan hayvanseverler" diyerek hayvanseverlerden uzaylı gibi bahsedenleri
Bu durumdan rahatsız olmayanları...
Tümünü EŞEKLER SEVSİN

2 yorum:

  1. ben bilmiyorum yav o reklamı..aman bilmiim...
    ama kızdım yine de. acaba sordular mı o hayvenceğize, ister misin reklamda oynamak, diye? sormamışlardır..ben de eşekler sevsin diyorum. hatta çok sevsin diyorum...
    aferin sana

    YanıtlaSil
  2. ruslar cekmis iste reklami türkiyde oynamıyor. sadece cekimlerin igösterdiler ntv de orda gördüm. dagildim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...