Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

7 Haziran 2010 Pazartesi

Hayat inadına devam etti

ve etmeye devam ediyor. Keyifsizliğim had safhada sürdüğü için yazmak istemedim. Hala göğsümün üzerinde bir boşluk hissediyorum. Hani kol bacak gibi orgnları kesilen insanlar, bu organlarını uzunca bir süre varmış gibi hissetmeye devam eder ya. Hayalet organ denir hatta bu kesilen organlarda narta kalan hissiyata. Ben de öyle bir durum söz konusu. En yakın buna benzetebildim işte. Sanki göğsümün üzerinden bir kütle alınmış, orda bir boşluk asılı kalmış. Boşluğun içine hüzün çökmüş oturmuş. Ben nefes aldıkça inip kalkan bir hüzün.

Anneme gittim geçen perşembe günü. Gümüşün her zaman yattığı perde altıan takıldı gözüm. O orda yatarken ben de annemlerin yatağına yatar, onu izlerdim. Boş perde altına baktım öyle. Sonra bir çıtırtı sesi geldi. Gümüş çok sessizce yürüdüğünü zannederken, yerine tam oturmamış bir parkeye denk gelir, sonra çıtırt diye bir ses çıkarır kendi de bu işe şaşardı. Boş bulundum kafamı kaldırıp baktım, sanki salınarek gelecekmiş gibi. Meğer üst kattaki köpekmiş.

Böyle böyle alışıcaz. Biliyorum. Ama insan hüznünü de biraz yaşamak istiyor. Sanırım bu daha sağlıklı. Aksi takdirde içimde kocaman bir tümör gibi büyüyecek bu acı.

Pazar günü doğumgünümdü. Pek kutlamayı sevmem, ama ilk defa bu doğumgünüm bir dilim pasta bile yemedim. Çok sevdiğim iki Gökçemle görüştük. Biri Ardahan'da zorunlu hizmette olduğu için artık sık görüşemiyoruz. Diğer gökçem cesaretin dibine koyup eşiyle beraber Adalar krallığını gezdi 1 ay boyunca. Ne zamandır bu konuda yazmak istiyorum aslında. Bir ara yazarım. Neyse, doğumgünüm sadece tesadüfi bir tarih oldu. Özlem gidermeye çalıştık. Birbirlerimizin hayatlarına yetişmeye çalıştık. Ve ben tam 31 olmuşum, 32'den gün alıyormuşum, biberli gökçem bunu hatırlatıp durdu. Kasımda ben de ona hatırlatacağım kısmetse.

İşte hayat inadına devam etti. Ve ediyor. Baykal gidiyor, Kılıçdaroğlu geliyor. 6 gemi kalkıyor, İsrail'e gidiyor. Bir tanesinde olay çıkıyor. Orada ne işi olduğunu anlayamadığım insanlar ölüyor, birileri halife oluyor. Kedim ölüyor, ben bir yaş daha alıyorum. Dünyra dönüyor, hayat böyle inadına inadına devam ediyor.

1 yorum:

  1. seni çok seviyorum güzel gözlüm dostum benim...nice yıllarda sağlıkla beraber olucaz inşallah...
    ve bu arada;
    evet 32'den gün almaya başladın şekerim, üzgünüm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...