Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Kermes

Ben 23 Mayıs haftası yani 1. evlilik yıldönümünde tatilde olacağım. Özel olarak aynı haftaya denk getirmedim yıllık iznimi. Malesef işyerim bu sene projelerden kaynaklı iş yoğunluğu nedeniyle yaz aylarında izne gitmemize izin vermiyor. Ben de yaz öncesi gidip soğuk denizlerde yüzerek akıl ve dimağ açıp geleceğim. Sonra açılan dimağımı iş için kullanacağım sanıyorlarsa yanılıyorlar. Ben başka cin fikirle yorarım kendimi. Kendileri de iyi iş isiyorlarsa yazın da tatile göndersinler beni, bana ne.

Eğer evlilik yıldönümümde burda olsaydım kesin bu kermese katılırdım. Ben gidemiyorum bari siz gidin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...