Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

20 Mayıs 2010 Perşembe

Fallen Princesses

Uyuyan güzel benzetmesinin üzerinden arayı soğutmadan Dina Goldstein'in eğer fotoğrafçı olsaydım çalışmak isteyeceğim kompozisyonlarını paylaşmak istedim.


Sevgili Ariel denizkızımız bir akvaryumun içinde hapis kalmış

Pamuk Prenses, desperate housewife olmuş


Uyuyan güzel, huzurevinde uyumaya devam ediyor. Ama bu adam, babası mı kocası mı anlamadım.

Çok yağmurlu bir günde, kendisine sıcak bir yatak veren ev sahibesine, prensesliğini sırtına 12 kat kuştüyü şilte altından baten bezelye taneleri ile ispat eden terbiyesiz prenses layığını bulmuş.


Vee, güzel ve çirkinin güzeli Nip Tuck çı olmuş.




Şahane fikirler. Kesinlikle ben de böyle birşeyler çalışmak isterdim. Ama ben fotoğraf çekmeyi pek beceremiyorum. Neyse zaten başkası yapmış. Aman bunu da yapmışlar. Öff gene bize yapacak bişi kalmadı.Grrr


Dina Goldstein'in Fallen Princesses serisi için buraya


Diğer resimleri için de şuraya 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...