Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

13 Mayıs 2010 Perşembe

Cevap İstiyorum





  • Acaba Lost yapımcıları aslında bizi çok seviyor da, onlar bizi bırakıp gittiğinde arkalarından ağlamayalım diye kendilerinden nefret ettimeye mi çalışıyorlar? Eğer öyle değilse 6. sezonda izlediğim her bölümden sonra ağzımda kalan kekremsi tadın sebebi nedir?
  • Tepemde uçan kafam kadar kara sineği öldürürsem hayvan severler beni ayıplar mı? (Açık pencereden dışarı salarım normalde ama dışarda bu koca sinek bir serçe falan kapar diye endişe ediyorum.)
  • Regl olmadan önce mi olur şişkinlik, yoksa regl sırasında mı? Her sabah aç karnına üstümde sadece donla tartılıyorum. Regl öncesi, ilk günü falan birşey yokken ikinci günü birden 1 kilo arttım. Aceba bunun nedeni şişkinligin ikinci ücüncü günlerde olması mı, yoksa benim oh 'kilo da almamışım' rehaveti ile yemeğe dayanmam mı?
  • Günde kaç tel saç dökülmesi normaldir? Evde kedi olmadığı halde her tarafta kıl topakları uçuyorsa bu artık bir doktora gitmek gerektiğinin göstergesi midir?
  • Kadının derdinden en iyi kadın anlarsa neden bütün iyi kozmetikçiler ve dermatologlar erkektir? Bakınız Dr.Murad. Kendisi kırışıklıktan, selülitten ne anlamaktadır?
  • Sürekli yiyip kilo almayan insanlarda olduğunu düşündüğümüz kurtlardan nerden satın alabilirim?
  • Neden bütün kuaförler 'saça bir renk verelim, gölge yapalım, şu önlere de bi kat yapalım' derler? Gölgeyi bi kere atınca devamı gelir diye çakallık mı yapmaktadırlar, yoksa sahiden iyi bir niyetleri var mıdır?


3 yorum:

  1. enteresan şeylere takılmış gördüm seni:D
    1- bıraktım bitince 4. sezondan itibaren izlicem
    2- öldürme yazıktır:)
    3- bende deli gibi şişerim, şişmek normal ve güzeldir, inişi var çünkü:)
    4- sanırım
    5- onlar ne anlar ya bir kere hasta olsunlar görelim he bide doğursunlar bakalım tam olsun!
    6- içimizde
    7- tuzak bildiğin tuzak

    YanıtlaSil
  2. ah canim kiyamam. sen bana usenmeidn cevap mi verdin. hersey ok de bu kurtlar benim icimdeyse niye bi ise yaramiyorlar yahu? biraz da onlar yesinler icimdekileri de kilogramlari almayayım di mi ama

    YanıtlaSil
  3. 1. iş olsun diye izliyorum valla.. çok sıkıldım..
    2. dışarı sal.. sonra evden cesedi temizlemesi var..
    3. valla ne zaman ne oluyor ben de bilmiyorum.. ama tartıyı uzak tut hayatından bence:) sonra yenişemiyosunuz bi türlü:)
    4. yok.. saçlar bazen kendini yeniler.. topluca dökülüp topluca çıkarlar.. saçını elinle yokladığında eksildiğini hissediyorsan danışabilirsin tabii..
    5. kadının derdinden kadın anlar ama bu anlayışı köstek olmak yolunda kullanır kanımca:)
    6. ivrençleşme çocuk!
    7. inanma sen böle güzelsin..
    8. naber? ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...