Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

28 Nisan 2010 Çarşamba

Özendiğiniz Hayatı Yaşamakla Meşkulüm

Hayır ben değil. Ben zaten meşkul olamam. Anlamı nedir bilmiyorum. Herhalde meşgulüm demek istedi. Bu bir kamyon arkası yazısı sayın dinleyenler. Ve ben bugün bunu gördüm. Eğer araba kullanıyor olmasaydım, fotoğrafını çeker buraya da yapıştırıverirdim. Ama şimdilik googledan bulduğum ve kendimce sınıflandırdıklarımla idare ediverelim.


Mazlumlar
  • Gönlünde yer yoksa bana güzelim, farketmez ayakta da giderim.  (ay kıyamam ben sana)
  • Karayollarında değil, senin kollarında öleyim. (yok ölme sen, yazık)
  • Vur kalbime hançeri, yüreğim parçalansın; fazla derine inme, çünkü orada sen varsın. (sen eziksin ama biraz ya)
  • İstedim vermediler; sen şoförsün dediler. (ay bu da pek gariban)
  • Otobüsçü değiliz ki hostesimiz olsun. Taksici değiliz ki manitamız olsun. Biz de sebzeciyiz arkadaş, yolumuz açık olsun. (canım çarşıda pazarda biraz etrafa bakıver sen de)
Hastalar
  • Bir sana bir de sabah uykusuna hastayım. (ona hepimiz hastayız)
  • Rampaların ustasıyım gözlerinin hastasıyım. (hasta olmak karın doyurmuyor ama naber)
  • Yollar gidişime kızlar duruşuma hasta. (hadi len)
Arabasını övenler
  • Yollar doç'un bastır koçum. (doç= dodge ??)
  • Alırsın ford, olursun lord! (çok asil gördüm sizi)
  • Kızı kolda fordu yolda severim. (kasımpaşalısın di mi)
  • Dağlar kurdun , yollar fordun. (şimdi bildim ben seni, hain kurt)
  • Dünyada man ahirette iman. (o tam tersi olacaktı)
Klasikler
  • Miras değil alın teri. (tam bir klasik)
  • Babam sağolsun. (yukarıdakinin karşı tezi. taksi ve minibüslerde de bu ikisi çekişir.)
  • Aşıksan vur saza, şöförsen bas gaza (hep beraberrrr)
Yaratıcılar


  • Hatalıysam “HATA” yaz XXXX’e gönder. Hatasız kul olmaz melodisi cebine gelsin. (aman da espri de yaparmış)
  • Kamyon Çeker 10 – 20 Ton, Gönlüm Çeker Paris Hilton. (oha lam, kadın gelse görse ismini öle kamyon arkasında ne acaip olur. kesin kamyon içinde de bikinili resimleri vardır. amanın)
  • Araman İçin İlla Hata mı Yapmam Gerekir? (sahiden bu çok yerinde bir tespit)
  • Küresel Isınmaya Karşı Su Tankerlerine Geçiş Üstünlüğü Verilsin. (çakala bak)
Ve benim için tüm zamanların en anlamlı, en yürek burkanı. Uzun bir süre hayatım bu lafı tekrarlayarak geçti.

NESKAFE BİLE ÜÇÜ BİR ARADA, BEN İSE HALA YALNIZIM...


1 yorum:

  1. Hey orda ki sabah sabah çoook güldürdün beni:D Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...