Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

19 Nisan 2010 Pazartesi

Kimse almazsa annem alır

Geçen kitapçılardan birinde dolaşırken Ayshe Arman'ın son kitabı ile karşılaştım. Meğer o da kitapçıda öyle durur beklermiş birileri beni alsın da baksın diye. Bakılmayacak gibi de değil. Kadın aile fotoğraf albümünü kitap diye basmış. Ben de duvara bardak dayayıp komşu dinleyen Türk insanlarının bir mensubu olarak tüm merakımla açtım foto albümünü bir çırpıda inceledim. Hemen burda sosyolojik bir de saptama da bulunmak isterim ki Facebook'un tutma nedeni de bu meraktır. Bakın en çok Türkler üye. Osursak durum güncelliyoruz anasını satayım.

Neyse öncelikle Ayshe Arman'a bir tavsiyede bulunmak isterim. Bu tip kitaplar içerik olarak birşey barındırmadığı için mümkünse naylon kaplı olarak satışa sunulmalı. Yok siyah naylon değil, o kadar pornografik içerik yoktu. Bildiğin şeffaf laylon (kara olanları naylon şeffaf olanlar laylon). Hani Evim dergisini falan alınca can hıraş açtığın var ya, işte ondan. Zira benim gibi çakallar kitap bakıyorum ayağına sizin resimlere sonun kadar bakar, tüm özel hayatınıza vakıf olur, ama kitabı da hayatta satın almaz.

Kitabın en can alıcı resmi en sonunda o güzel burnu ile müşerref olabildiğim Ayshe'nin sevgilisini ile olan öpüşme resmi. Ayshe bastıysa ben de yayınlarım. İşte burda


Bir insan bu kadar mı babasına benzer. Bir boynunda şal desenli fuları eksik.

Al bir burun daha


Benim profil resmimdeki Gonzo halt etmiş yanında. 

Ve Ahan da başka bir bomba



Ver bakayım bi alt dudak resim serisinin sonuncusu. Burda burun yok yalnız şahane bir açıdan çekilmiş resim. Benim şöyle şehvetli bir öpüşürken resmim yok mesela. Zaten ben öpüşürken biri resmimi çekse hoşuma gider miydi bilemiyorum. Veya bu fotoları kendileri çekiyorsa da rol kabiliyetlerine şapka çıkartmak lazım. Ayrıca bilmiyorsanız öğrenin Aşk=Seks  Bu kadını işte kocası asla aldatmaz di mi? Hani hepimiz Hülya Avşar aldatılınca bi hasssttrr olmuştuk ya. Ulan hülya da aldatıldıysa benim halim nicedir şeklinde. Al işte Angelina da aldatıldı. Hem de bebek bakıcısı ile. Gerçi bu haber ne kadar doğrudur bilemiyorum ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Kıssadan hisse önemli olan güzellik değil. Önemli olan erkeğin burun büyüklüğü de değil. Hemen burda bkz: Kaya Cilingirson. Onda da Allah vergisi bi burun var mesela. Konuyu dağıtıp sürekli burun diyor olabilirim ama bu gece rüyalarıma da girecek, ben burda mümkün mertebe içimden atayım şu burun olayını.

Neyse geri dönüyorum aldatılma olayına. Aldatılmak istemiyorsan motton bu olacak Aşk=Seks. Tamam bugünkü sosyal sorumluluğumu da yerine getirdikten sonra hemen kendi kıssadan hisseme geçiyorum. Son 50 satırdır söylemek istediğim şuydu. Evlenirken saçma sapan paralara Zümrüt'te yaptırdığım foto albümünü kitap olarak bastırmaya karar verdim. Ayshe aile albümünü basarsa ben de düğün albümümü basarım. Kuşe kağıda, tam renkli, A4 büyüklüğünde bi albüm. İlk 100 kişiye kitabın yanında birer nikah şekeri de hediye edebilirim promosyon olarak. Bak bu güzel fikir, not edeyim. Zaten herkese foto bastırmaktan bütçemde acaip bir zarar meydana geldi. En azından artık tüm akrabalara, 'düğün fotosu mu istediniz, e ben kitap yaptırdım onları, kitapçıdan alabilirsiniz' derim. Aman ne güzel olur.

Hem kimse de almazsa annem alır yahuuuu. Hatta 100 tane birden alır, kuzgun yavrusu kızının gelinlikli fotolarından duvar kağıdı yaptırır. Burdan da bu fikri bana veren Ayshe'ye çok teşekkürler. Bu arada o sevimli kızı için içten bir dileğim var, umarım burnu annesine çeker...

Ama ben en çok bu burnun hastasıyım. lütfen freudyen analizlere girmeyin :P

5 yorum:

  1. hahaha bayıldım ben bu burun analizine ama:D bizde Alya için yazdığı kitap var, minik adam bayılıyo, her gün bakıyoruz:) Albümünüze gelince biz alırız şekerim:D

    YanıtlaSil
  2. minik adam alya'nın resimlerine mi bayılıyor acaba? çok anlaşılır tabi, zevkli hatta. ama burun resimlerine çok bakmasın, aman benzer falan mazallah.

    YanıtlaSil
  3. Alya'ya bakıyor ama çok takık değil asıl takıldığı kedileri:) öpüyorum seviyoruz o kediyi ailece. buruna gelince Allah' tan babaya çektiiiiii:)

    YanıtlaSil
  4. :))) açıksözlü insanları seviyorum yahu...

    sen kitabı bastır ben de alacağım. blgumda "okuyorum" kısmına koyacağım, olmadı template yapacağım...annene bırakmam hepsini toplarım şayet söliim :))

    YanıtlaSil
  5. canım sana imzalı kopyasını veririm ben bir tane :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...