Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

15 Nisan 2010 Perşembe

Bizim köyde Vogue'a vog denir

Sevgili blög, hep bir blögüm olsun da şu Hüseyin doğma Hussein olma modacıya bir de ben hayıflanayım istemiştim. Yok Husseincim olmamış, Vöeeg hiç olmamış. Hele de reklam cıngılı 'vog, vog, voog' derken senin Vöeeg demen hiç olmamış. Eğreti durmuş. Yapay kalmış. Dergiyi almama sebebim bu değil elbet. Sadece bir moda dergisi ilk sayısı vesair diye heyecanlanamıyorum ben. Kusura bakmasınlar. En son yayın heyecanı yaşadığımda X-Men çizgi roman olarak Türkiye'de kuşe kağıda falan basılmıştı da 1.sayı için reklam yapmışlardı. Ha işte orda bi heyecanlanmıştım. Sonra bu duyguları arada bir yerde kaybedivermişim. Aa bak bir de seneler sonra H2000lerden birine Suede gelmişti. Vayyy. Brett Anderson'ı görücem diye tembel totomu kaldırıp çekmeköy civarında biryerlere gittimdi. Ama tabi kalmalı değil, zira nazik popomu portatif tuvaletlerde hayal dahi edemiyorum. Heyecan ve konser demişken bu Sonisphere de gümbür gümbür geliyor ama ben gene heyecanlanamıyorum. Eşim arkadaşlarım herkesler bundan bahsederken ben inatla yok, istemem diyorum. Ben evde dinlerim müziğimi, kimse beni statlara götürmesin mümkünse.

p.s: Vög'den Suede'e aynı post içinde geçecek bir ruh haline sahipmişim, ben bugün bunu gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...