Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

18 Nisan 2010 Pazar

Bir Başka Tarantino

İnternette gezinirken aşağıdaki makyaj hedelerinin resimlerini gördüm. Makyaj ile çok fazla alakam olduğunu söyleyemem. Sabah işe gitmek için kargalarla beraber kalktığım için günlük bakımım, yüzümü yıkamak, dişimi fırçalamak ve yaş artık 30 olduğu için nemlendirici sürmekten oluşuyor. Eğer tuvalet maceram çabuk konsantre olduğum için (zira tuvalette uyumak gibi bir alışkanlığım var) kısa sürerse, o zaman belki gözüme bir kalem çekip rimel de sürebilirim.


Hal böyleyken makyaj hedeleri de beni çok heyecanlandırmaz. Bu resimdekilerin ilgimi çekmesinin nedeni ise Tarina Tarantino isimli bir mücevher tasarımcısı tarafından Sephora için hazırlanan koleksiyona ait olmaları. Quentin'i biliyorduk bir de Tarina ile aşina olduk. Neymiş diye merak edip biraz araştırayım dedim, hatunun sitesini buldum. 

İddia edildiği gibi fantastik ve eğlenceli tasarımları varmış. Hemen yeni trend Alice'den de nasiplenmiş. Hikayenin özgün karakterlerinden, filmdekilere benzemeyen resimlerle güzel bir koleksiyon hazırlamış. Kolyeler, saç bandları, küpeler vs. Kullanılan malzeme ve fikirler hoş olsa da altı üstü boncuktan yapılmış bijuteriye de 625 dolar veremeyeceğim ben. Tamam içinde swarovski de varmış ama nedir yani. 2 tane swarovski 5 tane cam gerisi plastik ayol. Neyse ben almicam ama almak isteyen olursa resmi aşağıda, linki de burda. 



Makyaj ile çok alakam yok demiş olsam da bu Sephora koleksiyonundan en alttaki turuncu mavi kombinasyonu içimdeki kızıl aşkını uyandırdı. Biri alsa hayır demem. Bir süre yastığımın altında saklayabilirim bile. Sonra öper koklarım. Ama gene sürmediğim için yıllarca durur onlar bir kenarda. Unuturum giderim sonra. En iyisimi ben bu sevdadan vazgeçeyim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...